Zoë De Graaf, Winnaar Graduaatproef van de Future Proef Award 2024
Year of contest: 
2024
Contest result: 
Laureate
Link met de Stichting: 
Future Proef Award

Zoë De Graef verdedigde haar eindproef, met als titel DIGISEX - Project Zoë De Graef, in het kader van het graduaat orthopedagogische begeleiding, aan de AP Hogeschool Antwerpen

Viktor Van den Eede, 1e winnaar van de Future Proef Award Graduaatsproeven – Editie 2024
Year of contest: 
2024
Contest result: 
Laureate
Link met de Stichting: 
Future Proef Award

Viktor Van den Eede verdedigde zijn eindproject (in samenwerking met Richtpunt Campus Buggenhout), met als titel B.E.U.: Oprichting van een time-out project voor jongeren in een groen kader, in het kader van het graduaat orthopedagogische begeleiding, aan AP Hogeschool Antwerpen.

Kirinyana Laureys, Elias Nouwen, Lowie Janssens, Tibo De Cuyper, Jan Segaert, Kobe Bot en Arne Vermeulen, 2e winnaar van de Future Proef Award Bachelorproeven - Editie 2024
Year of contest: 
2024
Contest result: 
Laureate
Link met de Stichting: 
Future Proef Award

Kirinyana Laureys, Elias Nouwen, Lowie Janssens, Tibo De Cuyper, Jan Segaert, Kobe Bot en Arne Vermeulen verdedigden hun eindproef met als titel STEM-fiets en STEM-versatie, in het kader van de professionele bachelor lerarenopleiding, aan de UCLL Hogeschool.

Marie Scohier, HERA Award Sustainable Behaviour 2024
Year of contest: 
2024
Contest result: 
Nominated
Link met de Stichting: 
HERA - Higher Education & Research Awards

Engager les campus dans la durabilité : une approche par l’économie circulaire

Year of contest: 
2023
Contest result: 
Special Mention
Link met de Stichting: 
HERA - Higher Education & Research Awards

L’intégration des enjeux de développement durable dans la formation des ingénieurs : une approche par les systèmes complexes. Une revue de la littérature et une application en grille d’analyse pour outils opérationnels d’intégration

Year of contest: 
2023
Contest result: 
Nominated
Link met de Stichting: 
HERA - Higher Education & Research Awards

(In)formation au développement durable. (Re)penser et (re)concevoir par l’émergence des villages circulaires.

Year of contest: 
2021
Contest result: 
Nominated
Link met de Stichting: 
HERA - Higher Education & Research Awards

Combiner nouvelles pédagogies et bâtiments scolaires « zéro énergie » : l’enjeu clé de l’école de demain